Etiketter

DIY shorts med nitter


Heejsa! :D
Her kommer et virkelig sejt DIY projekt! Shorts med nitter. 
Jeg er virkelig glad for mine, så derfor vil jeg dele det med jer! 

DET SKAL DU BRUGE:

SHORTS DER GERNE MÅ ØDELÆGGES/GØRES SEJERE

NITTER MED PIGGE (KØBES I HOBBY BUTIKKER)

TE SKE


SÅDAN GØR DU: 
Start med at lægge dine nitter på i det mønster du ønsker (for at tjekke om der er nok og hvor mange der skal være på hvert led).

Så trykker du nitten igennem stoffet, og vender vrangen ud på lommen. Så kommer der nærmest en "krone" som du skal presse ned med te skeen.
Du kan f.eks. vende "vrangen" tilbage, når du har du har presset halvdelen af takkerne på nitten ned, så du lige kan tjekke at den ikke sidder skævt.

Og sådan bliver du ved, indtil du er færdig!
Jeg valgte at lægge fire nitter til side, så jeg kunne sætte dem på den mindste forlomme.

OG HER ER SÅ MIT FÆRDIGE RESULTAT:
Jeg kunne godt have valgt at købe flere og sætte dem helt op at hinanden, men jeg er super tilfreds med resultatet! 


Håber du kan finde ud af det!

- Laura. <3







6 kommentarer:

  1. Ser fedt ud - det må prøves..! :)

    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, er det også fedt - og du kommer ikke til at fortryde det!! ;)

      - Laura.

      Slet
  2. Tak for kommentaren på min blog. Det er en super fin DIY blog! Skal vi følges? :-)

    http://idaheartjustin.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da - helt klart! Jeg går da lige ind og følger! :D

      - Laura.

      Slet
  3. Det må jeg sige..sikke nogle fede tips !! :D


    må selvf oss gerne smutte forbi min blog engang hvis du får lyst :)) hihi:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, håber i kan bruge dem. ;)

      Jeg vil da gerne tjekke din blog!

      - Laura.

      Slet