Etiketter

DIY Ansigts-scrub



Her om vinteren får man tit meget tør hud. Her er en DIY løsning på det!
Du skal bruge: 3 spk. sukker, 
                                 Grøn te (ca. 2 spk.)

Start med at sætte noget vand over at koge. Når det er klar, hældes det over dit te brev i en kop eller lille skål.
Lad det køle af, til det kun er lunkent.
Put 3 spk. sukker i en dyb tallerken (eller skål) 
Put en spk. grøn te over sukkeret og bland.
Bliv ved med at putte te indtil du får en gelé agtig konsistens.

Påfør det så på et ny vasket ansigt i cirkulære bevægelser. Skrub i ca. 4-5 min. Rens så af med varmt vand og påfør en tyk lækker creme.

2 kommentarer:

  1. Hej Frida. synes du har en fed 'gør det selv blog', ville du evt. Havde lyst til at blive fast læser på min blog?
    xoxo
    evadh-myfashionlife.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Eva!
    Tusinde tak, men det er ikke kun min blog det er også min venindes!..
    Jeg tjekker din blog ud!<3

    SvarSlet