Etiketter

DIY "fra t-shirt til tanktop"

4 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg har nomineret dig og din blog til en liebster award - fordi den er super god...
    Læs mere om det her:
    http://www.katrineisabella.dk/2012/08/liebster-award.html

    Jeg glæder mig til at læse dine besvarelser!
    Knus Katrine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrine.
      Tusinde tak for nomineringen!
      Hvad betyder det egentlig at vi er blevet nomineret?
      Men ihvertfald mange tusinde tak! Det sætter vi virkelig pris på! <3
      Knus gdsbloggen <3

      Slet
  2. Wauw, har lige opdaget jeres blog og er straks blevet fast læser! Jeg har kigget alle indlæggene igennem og der er flere af tingene jeg bare MÅ prøve!!

    Tak for inspirationen, knus

    idatvilling.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Der er mange fede og inspirerende ting du/i har lavet selv! LOVE IT!

    Alma

    www.fashionweird.blogspot.com

    SvarSlet