Etiketter

DIY banan med chokolade

























Super hurtige, nemme og gode "banan pops"!

DET SKAL DU BRUGE:
Banan, smeltechokolade, sugerør eller små pinde, evt. krymmel, hakkede nødder el. kokosmel.
























SÅDAN GØR DU:
Først skal du smelte chokoladen over vandbad.
Efter skal de dyppes i chokoladen, og derefter i krymmel, hakkede nødder, kokosmel el.lign.

Så skal de stilles i køleskabet.
Kort tid efter, er de lige klar til at spise!
Rigtig lækkert - og lidt sundt! ;D
























- Laura & Frida <3

1 kommentar:

  1. Rigtigt fed blog! Jeg følger jer nu og håbe at i vil kigge forbi min blog :-)

    Og så har jeg to forslag til ting jeg godt kunne tænke mig at I lavede en DIY til, og det er flettede tasker/punge og de der perleplade skåle, hvis I ved hvad jeg mener :-)

    //
    http://youhaveonelife.blogspot.com/

    SvarSlet