Etiketter

DIY "MY OTHER BAG IS CHANEL"


























Jeg faldt over disse "My other bag is chanel" net, og tænkte 'Super nem DIY! Det skal på bloggen!'
Og her er det..:

DET SKAL DU BRUGE: BLYANT, STOFTUSCH, STOF NET/POSE, EVT. UNDERLAG OG AVIS TIL AT LIGGE IND I STOFFET, SÅ DET IKKE SMITTER AF.

























SÅDAN GØR DU:
START MED AT TEGNE DIN TEKST OP MED BLYANTEN.
























OG SÅ BEGYNDER DU BARE AT TEGNE OVEN PÅ.





FÆRDIIIG! Og der hænger den fint på værelset. Egentlig syntes jeg ikke det gør noget, at der hænger en tråd ud eller det er skrevet skævt og grimt - det gør det bare mere "parodi" agtig. ;D

- Laura <3

6 kommentarer:

  1. Det er en virkelig fin og interessant blog du har :)
    Følger dig nu.. Måske du også vil følge mig eller bare kigge forbi:D

    http://julienordnaes.blogspot.com/

    - Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak!! Det er nu mig og min kusines, men vi er glade for at du kan lide vores blog! :D
      Jeg vil da meget gerne tjekke din blog ud!

      Knus!

      Slet
  2. helt vildt cool, kreativ og anderledens blog!
    -Freja
    //frillersworld.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej søde dig!
    Egentlig er det mig og min kusines blog, men vi er glade for at du kan lide den alligevel! ;)
    Jeg tjekker da gerne din ud og bliver da fast læser!

    Knus fra os! <3

    SvarSlet
  4. Super fin blog i har..... Den ørerings holder skal prøves idag.....

    -alberte

    SvarSlet